ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Kompleksowa obsługa administracyjna wpływających zgłoszeń serwisowych umów, zleceń itd.), jej archiwizacja zgodnie z procedurami firmy oraz bezpośredni kontakt z klientem
- Opracowywanie ofert na usługi serwisowe.
- Wsparcie w opracowywaniu i kompletowaniu dokumentacji technicznych oraz instrukcji dla klientów zewnętrznych.
- Ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi, dostawcami (także zagranicznymi) i podwykonawcami.
- Koordynacja cyklicznych przeglądów serwisowych, gwarancyjnych, konserwacyjnych.
- Ścisła współpraca z pozostałymi Działami Firmy oraz jednostkami współpracującymi.
WYMAGANIA:
- Wykształcenie: Wyższe, Inżynierskie,
- mile widziane doświadczenie lub praktyki w dziale Serwisu Technicznego.
- Min. 2-letnie doświadczenie w pracy z klientami zewnętrznymi, sprzedaż, usługi serwisowe, obsługa klienta biznesowego, administracja publiczna lub pokrewne doświadczenia w pracy z kontrahentami.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Teams) na poziomie zaawansowanym.
- Prawo jazdy kat. B;
- Gotowość do wyjazdów służbowych- budowy na terenie całej Polski.
OFERUJEMY:
- Pracę w firmie o uznanej renomie;
- Samochód służbowy i niezbędne narzędzia pracy;
- Zatrudnienie na umowę o pracę;
- Kartę Benefit Multisport;
- Pakiet Prywatnej Opieki Medycznej
- Możliwość realizacji nietypowych inwestycji związanych z infrastrukturą lotniskową cywilną i wojskową
- Szkolenia i kontakt z nowoczesnymi technologiami
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres rekrutacja@heli-factor.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o umieszczenie w Państwa aplikacji następującej informacji:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).”